BANGKOK HOTELS

Two Three A Homely Hotel - Hotel

Bangkok
8.7

950
समीक्षाओं के साथ रेटिंग
संशोधित किया गया April 21, 2022
Two Three A Homely Hotel - Image 0
Two Three A Homely Hotel - Image 1
Two Three A Homely Hotel - Image 2
Two Three A Homely Hotel - Image 3
Two Three A Homely Hotel - Image 4
Two Three A Homely Hotel - Image 5
+14 तस्वीरें
त्वरित प्रतिक्रिया
15 समीक्षाएं

Nearby Cannabis Dispensaries, and Shops

कमरा

अधिकतम 2 Adults, 1 Child, 1 Infant
Superior Room 24
अनुरोध बुकिंग
बुकमार्क

विशेषताएँ

  • 7-ग्यारह खरीद
  • फिटनेस की अनुमति है
  • हलाल भोजन विकल्प
  • अंतर्राष्ट्रीय चैनल
  • इंटरनेट - वाईफाई
  • बच्चों के लिए छोटी फीस
  • धूम्रपान कक्ष उपलब्ध
  • शाकाहारी भोजन
अधिकतम 2 Adults, 1 Child, 1 Infant
Executive Room 48
अनुरोध बुकिंग
बुकमार्क

विशेषताएँ

  • 7-ग्यारह खरीद
  • परिवार सूट
  • फिटनेस की अनुमति है
  • हलाल भोजन विकल्प
  • अंतर्राष्ट्रीय चैनल
  • इंटरनेट - वाईफाई
  • बैठक कक्ष
  • माइक्रोवेव
  • बच्चों के लिए छोटी फीस
  • धूम्रपान कक्ष उपलब्ध
  • शाकाहारी भोजन

Two Three a Homely Hotel One of boutique hotels on Sukhumvit Road’s popular golden mile. The 78 comfortable room delivers a deluxe, upscale hotel experience perfect for discerning business and leisure travellers.

सुविधाएं / सुविधाएँ

  • · Package inclusive COVID test
  • · Modern contemporary room with large glass front & window
  • · 3 meals a day from our selectable menus for "Alternative Quarantine Package" and "Test & Go Package"(Thai/Western/Asian/Halal/Vegetarian/Vegan)
  • · 1 meal a day from our selectable menus for Sandbox Package (Thai/Western/Asian/Halal/Vegetarian/Vegan)
  • · Wi-Fi internet
  • · 43-inch TV with True Vision package & NHK
  • · Airport pick up service from Don Muang Airport or Suvarnabhumi International Airport to hotel upon arrival date
  • · Room cleaning service (For 7/10/14days)
  • · Relaxing area at outdoor pool area (For 7/10/14days)
  • · Twice daily temperature & health monitoring under nurse supervision (For 7/10/14days)
  • · 24-hour stand by nursing service
सभी होटल दिखाएं
1000+ होटल / पैकेज के माध्यम से खोजें
अंक
3.4/5
औसत
पर आधारित 15 समीक्षा
रेटिंग
उत्कृष्ट
3
बहुत अच्छा
5
औसत
4
गरीब
1
भयानक
2
अगर आप Two Three A Homely Hotel के मेहमान होते, तो होटल और हमारे दर्शक इसकी बहुत तारीफ़ करेंगे अगर आप इसकी विस्तृत समीक्षा करेंगे।
समीक्षा छोड़ें Two Three A Homely Hotel
सभी समीक्षाएं देखें
3.2 Superior Room
सकारात्मक
  • Good location
नकारा मक
  • Food suck

Very good location. The room was clean. Bathroom could have been more clean. The food was absolutely horrible I asked for food that was hot they ignored me

3.7 Superior Room
सकारात्मक
  • Value for money
  • Comfortable
  • Organized and systematic
नकारा मक
  • Food is not that great

It was a smooth check in and check put process. The swabbing was efficient and comfortable. Everyone was very polite and kind.

3.3 Superior Room
सकारात्मक
  • housekeeper treated us like family which was very nice to feel like home in hotel isolation.
  • the bed is comfy and lighting is great making the room feel cozy and less lonely.
नकारा मक
  • there were lots of ants on the coffee table
  • i smelled some cigarettes coming into my room or when i opened the door but I wasn’t sure.
  • the hotel seems old to me so the air con in my room didn’t feel fresh and clean.
  • hope there’s more options on TV channel

i dont think 7-day quarantine makes much sense for locals as they could be home isolation in their responsibilities as an option. we took a test on the day of arrival which was just up to 72 hours after the test before the flight then we had another test on the 4th night if i am not mistaken and needed to stay for a couple night…

we should go paperless as much as we could

4.4 Superior Room

สะดวก สบาย ห้องกว้าง เตียงนุ่มนอนสบายมาก มีมุมนั่งเล่น คือดีงาม ห้องน้ำกว้าง ของใช้ครบ แต่ท่อน้ำในห้องน้ำมีตัน ระบายช้า

0.5 Superior Room
सकारात्मक
नकारा मक
  • Everything

จ่ายอีกสักหน่อย พักที่อื่นเถ่อะค่ะ ห่างไกลจากมืออาชีพ ติดต่อยาก ต้องโทรตามเพื่อทำการจอง ทั้งๆ ที่ส่งข้อมูลตามลิงค์ ไม่มีการตอบ email กลับเมื่อสอบถามข้อมูลใดๆ เครื่องลง 23.30 กว่าลูกค้าทุกคนจะได้ขึ้นรถประมาณตี 1.30 ไม่มีชื่อแฟนเราด้วยซ้ำและ เจ้าหน้าที่แจ้งว่า รถไม่พอ ลูกค้าเยอะ ซึ่งทางเจ้าหน้าที่ท่าอากาศยาน แจ้งแล้วว่าคนขับไม่พอกับปริมาณลูกค้า แต่ทางโรงแรมไม่มีการเพิ่มเติม ทั้งๆ ที่การจองห้องพัก ต้องจองก่อน ทางโรงแรมต้องทราบอยู่แล้ว แทนที่จะได้ตรวจโควิดภายในคืนนั้นและ ผลออกจะได้ไปทำอย่างอื่น เราจองร้านอาหาร จ่ายไปแล้ว จองโรงแรม ซึ่ง ถ้าเช็คอินไม่ทัน ก็ศูนย์เงินไป โรงแรมให้จ่ายค่าเร่งเคสเองทั้งที่ไม่ใช่ความผิดลูกค้า 2,700 ทำไมเราต้องเสียเงินตรงนี้เพราะความไม่โปรของโรงแรม ทางเจ้าของควรพิจารณาค่ะ ถ้าไม่มีการอบรมหรือเตรียมการอย่างเหมาะสม ให้ทางผู้ประกอบการอื่นทำหน้าที่แทนดีกว่าค่ะ

1.2 Superior Room
नकारा मक
  • โรงแรมไม่มีข้อดี

จ่ายอีกสักหน่อย พักที่อื่นเถ่อะค่ะ ห่างไกลจากมืออาชีพ ติดต่อยาก ต้องโทรตามเพื่อทำการจอง ทั้งๆ ที่ส่งข้อมูลตามลิงค์ ไม่มีการตอบ email กลับเมื่อสอบถามข้อมูลใดๆ เครื่องลง 23.30 กว่าลูกค้าทุกคนจะได้ขึ้นรถประมาณตี 1.30 ไม่มีชื่อแฟนเราด้วยซ้ำและ เจ้าหน้าที่แจ้งว่า รถไม่พอ ลูกค้าเยอะ ซึ่งทางเจ้าหน้าที่ท่าอากาศยาน แจ้งแล้วว่าคนขับไม่พอกับปริมาณลูกค้า แต่ทางโรงแรมไม่มีการเพิ่มเติม ทั้งๆ ที่การจองห้องพัก ต้องจองก่อน ทางโรงแรมต้องทราบอยู่แล้ว แทนที่จะได้ตรวจโควิดภายในคืนนั้นและ ผลออกจะได้ไปทำอย่างอื่น เราจองร้านอาหาร จ่ายไปแล้ว จองโรงแรม ซึ่ง ถ้าเช็คอินไม่ทัน ก็ศูนย์เงินไป โรงแรมให้จ่ายค่าเร่งเคสเองทั้งที่ไม่ใช่ความผิดลูกค้า 2,700 ทำไมเราต้องเสียเงินตรงนี้เพราะความไม่โปรของโรงแรม ทางเจ้าของควรพิจารณาค่ะ ถ้าไม่มีการอบรมหรือเตรียมการอย่างเหมาะสม ให้ทางผู้ประกอบการอื่นทำหน้าที่แทนดีกว่าค่ะ

4.7 Superior Room

Love the boutique style hotel. Good feature & very comfortable. Fast internet. TV has a very good program selections. Overall is very good.

3.3 Superior Room
सकारात्मक
  • Great staff
नकारा मक
  • Nothing

I come again to the same hotel if is needed to do again. We hope that we will soon live again normal

5.0 Superior Room
सकारात्मक
  • Great hotel
  • Very clean
  • Nice rooms
  • Good food
  • Easy transport from the airport
नकारा मक
  • Nothing

Great hotel. Rooms was big and bed really comfortable. Easy to find the transport to the hotel. Staff were great and everyone was friendly.

4.3 Superior Room
सकारात्मक
  • Price is reasonable
नकारा मक
  • Food not enough

Long wait at the airport. Got PCR test immediately when I got there. Good service but the food is so little. I need more food.

5.0 Superior Room
सकारात्मक
  • Cleaning
  • Workers
  • The space of the room
  • The bed
  • The bathroom
  • The food
  • I liked everything
नकारा मक
  • Everything perfect

First of all, lovely staff, cleaning a 10, very clean sheets very comfortable bed, we liked the treatment very much we felt very comfortable the beautiful hotel and the food a lot of song and very good. I would repeat again. Thanks for everything

2.9 Superior Room
सकारात्मक
  • Food.
नकारा मक
  • Pillow smells very bad.
  • Refund super slow.

If you come and the government changes anything about the quarantine please take note this hotel will do everything very slow. Since they already knew that the government change from 14 days to 10 days. The should have prepared in advance that they have to refund. But nope. Super slow. Already one week still no refund.

3.8 Superior Room
सकारात्मक
  • Friendly stuff
  • Various types of food
  • Able to order from Delivery app
  • Fast respond
नकारा मक
  • Receiving call too much (after each meal they call and ask our opinion regarding food) it good but too much
  • I got a room with no view

Overall i can rate 8/10 which is good so far . And thank you…………………………………………………………………………………………………..

2.0 Superior Room
सकारात्मक
  • Staff friendly
नकारा मक
  • Geen schoon bedden goed eten slecht voor het geld je betaalt

Two three hotel is veel te duur .is geen sterren hotel , hotel jaren geen onderhoud gehad .de keuken was dicht dus voedsel in een plastic bakje . Totaal geen frisse lucht en geen balkon dus nooit meer

4.0 Superior Room
सकारात्मक
  • Good Communication, staff are nice and helpful, good are nice

Good to communicate via line save the interaction, loads of choose of daily food and they are nice. Staff are helpful

होटल ऑफ़र ब्रोशर

भोजन मेनू छवियाँ

पता / नक्शा

100 Sukhumvit 23 (Prasarnmit), Sukhumvit Rd., Klongtoey Nua, Wattana, Wattana, 10110 Bangkok, Thailand

साथी होटल

Mercure Bangkok Sukhumvit 11
8.7
रेटिंग के साथ
943 समीक्षा
से ฿-1
Solitaire Bangkok Sukhumvit 11
8.5
रेटिंग के साथ
2090 समीक्षा
से ฿-1
Holiday Inn Express Bangkok Sukhumvit 11
8.1
रेटिंग के साथ
847 समीक्षा
से ฿-1
Lohas Residences Sukhumvit
8
रेटिंग के साथ
3407 समीक्षा
से ฿-1
Salil Hotel Sukhumvit - Soi Thonglor 1
8
रेटिंग के साथ
509 समीक्षा
से ฿-1
The Salil Hotel Sukhumvit 57 – Thonglor
8.3
रेटिंग के साथ
403 समीक्षा
से ฿-1
Bangkok Palace Hotel
6.8
रेटिंग के साथ
1940 समीक्षा
से ฿-1
Bangkok Cha-Da Hotel
7.3
रेटिंग के साथ
5056 समीक्षा
से ฿-1

आस-पास के Test & Go होटल

Pullman Bangkok Grande Sukhumvit
8.7
रेटिंग के साथ
4481 समीक्षा
से ฿-1
Grande Centre Point Hotel Terminal21
8.8
रेटिंग के साथ
1221 समीक्षा
से ฿-1
Solaria Nishitetsu Hotel Bangkok
8
रेटिंग के साथ
29 समीक्षा
से ฿-1
The Westin Grande Sukhumvit, Bangkok
8.8
रेटिंग के साथ
443 समीक्षा
से ฿-1
Arte Hotel
8.5
रेटिंग के साथ
436 समीक्षा
से ฿-1
Bangkok Hotel Lotus Sukhumvit
7.8
रेटिंग के साथ
2632 समीक्षा
से ฿-1
Hotel Clover Asoke
8.8
रेटिंग के साथ
1665 समीक्षा
से ฿-1
Well Hotel Bangkok Sukhumvit 20
8.7
रेटिंग के साथ
585 समीक्षा
से ฿-1
TAT
AQ.in.th is an approved Online Travel Agent for Thailand.
TAT License 11/10602
IATA